wtorek, 7 sierpnia 2012

Witaj serdecznie!

Na tym blogu chcę przedstawić moją pasję, jaką jest stylizacja paznokci. Znajdą się tu przede wszystkim zdjęcia moich prac wraz z krótkim opisem techniki ich wykonania.

Swoją przygodę z "profesjonalną" stylizacją paznokci żelem i akrylem zaczęłam niedawno, bo w 2011 roku. Jestem na początku mojej "paznokciowej" drogi i dopiero się uczę. Tematem paznokci i ogólnie mówiąc ich estetyką interesowałam się od zawsze. Prawie cały czas miałam i mam długie paznokcie, które były i są non stop pomalowane (oczywiście z małymi przerwami, żeby mogły odetchnąć).

Oto moje pierwsze prace. Teraz gdy je oglądam, to pojawia się uśmiech na mojej twarzy. Pośmiejmy się razem ;)

Przepraszam za jakość, ale zdjęcia robione były telefonem parę lat temu (w czasach, w których nie było superwypasionych komórek z superowymi aparatami).


Złoty brokat na różowym lakierze z ozdóbką

  
A oto moje paznokcie z egzaminu na prawo jazdy. Jak wielu kobietom mi również myli się prawa storna z lewą, więc chciałam sobie dopomóc w tej kwestii paznokciami. Napisanie literki "L" i "P" na każdym kciuku byłoby zbyt czytelne dla egzaminatora, więc zaszyfrowałam literki. Na prawym kciuku miałam ozdoby ułożone na prosto -  miało to symbolizować literę "P" i oznaczać prawą rękę. Na drugim kciuku ozdoby ułożyłam po skosie, co miało mi przypominać literę "L" i to, że jest to lewa ręka. Pierwszy raz udało mi się nie pomylić kierunków!


Egzaminacyjny kciuk




Fioletowe w paseczki




Znów ukochany fiolet (dodam, że są to naturalnie wyhodowane paznokcie)











Później może być już tylko lepiej... :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz