piątek, 10 października 2014

Paznokcie ślubne

Hybryda z odrobiną błysku dla Panny Młodej.


3 komentarze:

  1. cudowności :) przepiękne robisz paznokcie, przeglądałam Twojego bloga prawie całego ;) jeszcze troszkę mi zostało do obejrzenia i nie mogę wyjść z podziwu <3 widać mega postęp od pierwszych postów, a poza tym masz talent do dobierania kolorków i wzorów, właśnie zostałaś moim guru w robieniu pazurków :D i sama się nakręcam, żeby teraz się tym zająć tylko brak mi odwagi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa ;) Nie przypuszczałam nawet, że kiedyś zostanę czyimś paznokciowym guru. Nie ma się nad czym zastanawiać, trzeba brać pędzel w dłoń i już można dziergać pazury.

      Usuń
    2. coś tam sobie działam ;) jakieś nail arty wykonuję i jestem hybrydowym samoukiem, ale kusi mnie żel i akryl, mam nadzieję, że kiedyś zbliżę się do Ciebie choć troszkę ;)

      Usuń